Översvämning

Nu har Skellefteå failat lite! Vet inte exakt vad som pågår men tydligen så har det med någon damm att göra? Jag gick nere vid älven idag och fick se detta:



Hela vägen är översvämmad på vissa ställen :O




Folk försökte cykla över eller tog skogsvägen ovanför, dom som prövade att cykla misslyckades hårt xD




Sen nu för inte så länge sedan så skriver Norran.Se att vårt vattenverk är översvämmat och att vi måste gå på reservtankar om det inte fixas innan midnatt!

Cooooooolt =]


Kommentarer
Postat av: Hettsig alá Lindström

Din blogg. Jag finner inga ord.

Den är... perfekt. kan vi inte skapa en blogg tillsammans? (Icket seriös) MEN IAF... snälla...SNÄLLA!??!?!!!? ...........jag ber. Hej. Sen kan jag ju berätta att jag inte tar emot varken kort ELLER kontanter. Inget helgknull heller! Så......... ~

Tack på efterhand i före alltså tack i förhand fast jag menar inte så alltså jag tycker de va bra blogg.



/Förvirrad man från haparanda

2010-06-10 @ 20:30:07
Postat av: det tycker ja alltså

du uppdaterar ju som du vore en korv

2010-06-24 @ 00:56:44
Postat av: lina

ja, det där var ju ett tag sen... dags att uppdatera kanske john ;)?

2010-06-29 @ 21:23:58
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: Ditt största fan :$

Hej john, jag bara undrar om du skulle kunna skriva lite mer på din blogg, saknar dig lixom.. Du är min idol och förebild och fett snygg. Jag är kär i dej John

2010-10-02 @ 22:08:33
URL: http://anonymt
Postat av: katTsvn

jag kollar er live :D:D:D

2010-10-23 @ 21:26:33
Postat av: Anonym

Blogga din tönt!!!!!!!!!!!!!

2010-10-28 @ 14:51:15
Postat av: Anonym

rumpa

2011-04-04 @ 11:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0