ZZZzzzZZZzzZZZ

Lite random uppdatering.
Man kan inte klaga på dagens sovmorgon, 12:10 börjar man. (Y)
Ändå vaknade jag tidigt... men det känns som att man tar mer vara på dagen då.

Jao, för övrigt så fyllde ju Pontus 18 i onsdags och fick en FIN video av mig, det är ju trots allt ganska stort att bli 18. Så det blir troligen LAZERDOME på lördag! WOHOO! Själv så fyller man ju i September, en bit kvar det. :/

Det skönaste av allt ska bli att förr eller senare skaffa körkort och då kunna ta en bil å köra när/var/hur jag vill! OMG. Men måste skaffa en GPS också på grund av mitt extremt dåliga lokalsinne, HAHAH. Fail, men så är livet. (Y)


Kommentarer
Postat av: lina

JOHN, DU FÖRSTÅR VERKLIGEN INTE HUR VIDRIGT JAG TYCKER DET DÄR ÄR!!!! jag fick fasen ont i magen nu! ;P

2010-03-26 @ 21:20:53
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0