Laserdome

En mycket händelsefull dag idag! (Y)
Först blev det att filma på stan med Mikael och Pontus, Detektiv Penfold! Vi var nere i nått garash bakom polishuset och traskade runt.



Sen så stack vi till mig och lirade lite CHATROULETTE! Efter att ha webbat med ett antal personer så kom det fram två tjejer som hade en ganska bekant brytning på engelska... och efter en stund så sa dom något med elefant och då fattade vi. xD
Svenskar, så vi passade på att nämna Malvinstudios också. ^^

Men dagens höjdpunkt var utan tvekan:
LASERDOME!

Jag hade ju aldrig kört Laserdome förut men det var riktigt skoj måste jag säga! Kan tänka mig hur kul det är i Stockholm då. :P
Först var det jag och Mikael mot Pontus och Lina, sen jag och Lina mot Pontus och Mikael. Gick ganska bra för mig som kom tvåa båda matcherna, förutom att jag sprang in i en vägg då... tumme upp.

Mitt resultat efter match två av två:



Yupp, så det var riktigt kul! Vi måste sticka dit snart igen!


Kommentarer
Postat av: Micke

hahahah jag håller med det var superkul vi borde göra om det^^

2010-01-31 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0