Howdy!

Har inte skrivit något här sedan nyår! Det beror på att jag har gjort... inte ett skit! :D
Ibland så är det väldigt skönt att bara göra INGENTING i några dagar, det kallas att "Chilla Sönder"!
Lite ovanligt för mig

Eller okey da, nånting har jag ju gjort!

Klarat ut New Super Mario Bros Wii:



Episka personer! Nu så återstår det att försöka klara ut det 100%, det vill säga låsa upp allting i värld 9! ^^

Sen så har jag hängt ALLDELES för mycket på en viss hemsida... ni vet kanske vad Omegle är? En enkel chatsida där man med ett klick paras ihop med nån random person från hela världen och kan snacka.



Jag har hittat en liknande hemsida fast med WEBCAM! Helt galet! Igår till exempel så spelade jag piano med tillsammans med nån dude som spelade munspel. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0