Utkast: Feb. 8, 2010

Ledig på en måndag! Yay!
Och självklart så har jag gjort ingenting. :D


Nu har ju Mästerdetektiven Penfold lagts upp och den blev sjyst!
Föresten, parodin på Kajsa Nihlén blev ju en riktig succé bara för att hon la upp den på sin blogg! Och när jag tänker efter så är det ju på det sättet som många Youtubare drar till sig fler tittare. Genom att på något sätt involvera någon kändis/halvkändis som är inne just nu. Vi borde tänka på det. ;]

För jag menar kom igen, 400 prenumeranter? Det är ju inte dåligt men mer kan vi! Vissa får ju flera tusen subscribers bara för att slänga upp en enda 20 sekunders video där dom CP'ar sig eller nått!

EDIT: 
[ OMG trodde allt försvann då jag skulle publicera inlägget för det blev ERROR men det sparades autmatiskt, phew ] Gillar dock inte Blogg.se's nya layout *ont öga*

Hehe :P


Kommentarer
Postat av: hills

haha asså john du är kung (Y)

kolla in min blogg btw, jag vet att du vill ;)

2010-02-10 @ 09:37:41
URL: http://hiilleevii.blogg.se/
Postat av: hills

den här mena jag :P

2010-02-10 @ 09:38:32
URL: http://hillevikrogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0