Yo! Yo! Yo!

Kvällen 25 Okt = Hahah!
Mycke musik och skratt ikväll! Jag stack över till Pontuuus med Mikaaa'L och IdaaaH! (Y) Vi dubbade först Levitation 3... och jaa.. hahah det spårade kan jag säga! Yupp! Men sen så fick vi värsta rycket och började göra en massa låtar i Adobe Audition! :O

♫ Door ♫

♫ Fish ♫

♫ NO ♫

♫ It's Grandma! ♫

Ett litet smakprov ur vår cirka fyra minuter långa EXTREME MIXDOWN som heter TRASIG SKO!
Idah skrattade sönder! :P
Hah, INTE en dålig kväll alltså! (Y)

Men sen det värsta/bästa...!
I väntan på min buss hem så började Pontus helt random med en beat.. sen så började han filma... och jag började rapp-attacka MIKAEL! Hahaahhah, texten, samspelet och uppehållet med fingerknäppningar! HAAHAHA!!! Måste ses, därför så kommer det upp på youtube framöver ;]


☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌┘                                                     Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0