Tiiidigt

Eller nja men för mig är det tidigt nu som normalt stiger upp runt 12:00 då jag får chansen! Men idag så känner jag för att förlänga dagen för den blir verkligen mycke längre då!


Föresten, jag är BEROENDE av dom här smileysarna på MSN! Har du någon annan än någon av dessa? Skiiicka! ='D


Hhahah och det första man får på MSN då man loggar in...


"u look absolutely funny in these pics

lol @ what you are wearing in it... hahahaha :P"

( Plus en länk som jag självklart inte skriver här )


Asså hahah! Är det de bästa "virus-spridarna" kan komma på? Jag menar, det kom från min 9 åriga kusin som dessutom inte ens är inloggad just nu - FAIL!

// YuppYupp ^^


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA, du och din lilla familj ;)

2009-10-28 @ 14:00:10
URL: http://matildaejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0