POWER TAGS

Kom just hem från Ursviken/Skelleftehamn då!
Dagens dudes var: Pontus, Claes, Lina, Frida, Magda och Johanna!
Det blev först en mycket intressant filmning hos Pontus sen så växte vi i antal och såg film på Lina's place (Y)

Filmerna var:

- The Haunting in Connecticut -
Riktigt bra film faktiskt, spännande och intensiv :-D

- Hellboy 2 -
Helt okey, coola fighter :-D

Och sen så såg vi början (30min) på nån bögvampyrfilm! :O
Den sög så hårt att jag inte ens vet vad den heter :-D



ÅÅH! <3
Jag å Pontus gjorde värsta fyndet på Albatross-kiosken idag! :-D
Ett POWER TAG halsband och en smaskig klubba på köpet! Jag vet att ni ångrar er
Mitt motiv var ju LÄTT bäst!

Vet att ni andra är avundsjuka (Y)

// YuppYupp ^^


Kommentarer
Postat av: PowerPontus

Du vet att jag krossar dig i strid, med min POWER TAG: RAP! - Hip Hop Rules!

2009-10-18 @ 10:36:53
Postat av: Anonym

FRIDA ÄR BÄST!

2009-10-18 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0