HALLOWEEN

Jag, Pontus, Claes, Micke, Lina, Magda, Idah och senare Ante och Jonte blev det ikväll! =]
Vi spökade ut oss riktigt hårt. Med målarfärg iaf... sen så stack vi ut för att skrämma ungarna som inte ens var där! Menmen vi attackerade några hus istället, lite lame var vi väll men det funkande! (Y)

Sen blev de film i Mickes utehus, och efter en våldsam fight över valet så blev det.. HARRY POTTER OCH DE VISES STEN! ... ... ... uhm yupp! Och Lina den lilla smygtomten kunde ALLA repliker i filmen utantill!



Hahah mickes pozer xD



Föresten:
J (L)

// YuppYupp ^^


Kommentarer
Postat av: lina

jag sa ju från början att jag kunde alla repliker, men ni tog mig ju inte seriöst :O så jag var ju tvungen att visa :D

2009-10-31 @ 14:23:29
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: Idah

mina fötter syyyns :]



ojah!!



J (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0