Fixing around

Idag så har det bara fixats en massa, hämtat cykeln från stan, matat Uno och städat lite. 
Men viktigast av allt!


Jag har börjat arbeta på mitt framtida nya rum!

Ett källarrum som är mycket större, mer privat och mysigare än mitt förra. Jag längtar verkligen tills de e färdigt för då blir det typ 100x roligare att ha kompisar med större utrymme och egen TV å allt =]


Borde dock inte vara så långt bort för allt som ska göras är ju att måla väggarna och taket.. OCH laga TV uttaget.
Sen så har jag också tagit några risiga bilder där nere så att jag efteråt kan sätta ihop lite "Före och Efter" grejs
=]

Föresten, fick just ett sånt där "skicka vidare det här meddelandet till minst 10 pers innan 00:00 ikväll så får du gratis påfyllning med 50kr"


Undra om det funkar! :O Får väll se imorrn ;]


// YuppYupp ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0