Copy in my ass

Jag och Pontus hängde på skolan idag då vi upptäckte det här..

Gah!

Titta bara! GAH!!! Mina ögon svider AAAAHH!!!
NOOOOOOOOOOOOOOOO!!! *Episk arg-ut-zoomning på våra face*

Asså vad är det här för skit? Ingen vill ha den där designen för att det blir 100x svårare att hitta videorna i skrollen på sidan, det laggar lite mer och vem vill att man ska kunna se filmerna utan att lämna kanalen? -.-

Aja, de funkar väll! Men Youtube blir ju bara sämre och sämre, man kunde väll i alla fall fått välja? Sen så är det ju lika störande med deras COPYRIGHTS!

Random Fight 2 har redan tagits bort för att Youtube tog bort allt ljud på den (nån copyrightad låt), och nu så ligger Random Fight 4 på riskzonen! :O:O:O Vad kommer då Random Fight 5 att göra?

Hm yupp, så det var lite klagomål på Youtube. Det funkar ju fast det är väldigt synd med just Copyrights..

________________________________________________________

För övrigt så fick man idag på nyheterna veta om svininfluensan!
Vaccinet som vissa ska ta kommer imorgon. Jag bestämde mig för att inte ta det, men man fick i alla fall också veta att Sörböleskolan har 160 elever som tros ha influensan O.o' Det var typ rekord i Sverige hitils?



Jao, men nog om svininfluensan den kan ta sig i röven! :-D

_________________________________________________

Sen så är det säsongsavslutning på HEROES ikväll! :O Det ska vara 2 episka avsnitt efter varann!
Yaaay - fast nu måste man vänta på nästa säsong!
DOH'

// YuppYupp ^^


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lilla, lilla John. Jag har några viktiga saker att säga dig.

1. Heroes SUGER

2. Jag är kung

3. Du är drottning

4. Jag kan leva utan att vissla ^^

2009-10-13 @ 21:37:34
URL: http://sobelmoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0