100 vidz

Lite uppdatering då!
Onsdagen, i förrgår så blev det spelkväll med Claes och en del webbcamande:




Idah som faschineras av claes koncentration på spelet och jag.. som.. är hungrig?
Det laggade ju koala-anus men men... (Y)

Sen i går torsdag så blev det att sticka till pontus med micke och två gäster för att fira Malvinstudios hundrade video! OyeeeH, den filmen kommer ut ikv btw!


Idag så är det i alla fall "gå ut och tigg godis av random folk-dagen" för ungarna.. men vi vill ju också göra nått kuL? Heheh.. Mwahah... MWHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHA (6)!!!

Men nu ska jag ta mig nudelsoppa! <3

// YuppYupp ^^


Kommentarer
Postat av: Idah

menh.. det är ju jag :o ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0