My lil' Bastard

NK B prov idag.. vet inte hur det gick men om jag säger såhär att jag blir RIKTIGT nöjd om jag ens får G, så vi får se! Men på engelskan å andra ämnen så rullar det på, VG på engelska provet =]

Yupp ^^


Uhm..



HAHAAH! Det här spelet äger sönder ju! xD Man blir beroende i alla fall!
Och kolla vad jag åstadkom ikväll!



YEEEEEEEH BABYYY!!! Klarade ut skiten och det är INTE lätt kan jag säga! I slutet så går han direkt på alla vattenflaskor för att smasha dom, han försöker spränga toan, skiter och pissar på golvet, kräver att få jucka mot nallar och rapar och spyr i COMBOS som gör han HUNGRAR och då blir han ledsen och GAAAH!!!!!!



Uhm yupp, sen så fick man bara fortsätta.. jag kräver en tvåa!

För övrigt så tycker jag att det börjar komma många bra filmer som vissa borde ses på bio framöver, ska nog nämna dom i nått inlägg snart ;]

Länk till spelet föresten:
http://games.adultswim.com/my-lil-bastard-puzzle-online-game.html

// YuppYupp ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0