Happening star!

Ännu en slags marioparty kväll hos mig då! Var tänkt att se film med Frida, Lina och Pontus men efter Idol så sögs vi till Mario Party 1 där resten av kvällen spenderades! Hahah det var inte allt för olikt dom gamla goda tiderna då man lirade sönder Mario Part 1 och 2 med grannarna! ==> BLODIGT ALLVAR!

Jag: Yoshi
Frida: Mario
Lina: Peach
Pontus: Donkey Kong

Och vinnaren efter en lång och våldsam strid!



MWAHAHAHHAAHAH!!!
OKey jag var liiite ond men vad gör man inte gör att segra!
Men det kostade mig också en N64-dosa upp i röven...




Jag hade fel om att pontus skulle få happening star...
(man får en stjärna för att det slumpmässigt hände en mycket under spelets gång)

Men det här måste ju bli det nya uttrycket!

____________________Happening Star____________________
En person som helt slumpmässigt åstadkommer något bra utan att det var menat. Till exempel om någon går in i en butik och vinner ett pris för att vara den 100'000 besökaren.
HAPPENING STAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0