GW

Hehehe! Spelkväll med Guild Wars idag! Hahah, fattar inte att jag fortfarande kör det! :O
Eller jo.. det gör jag! Guild Wars 2 skall ju komma i någon form någon gång! Så man måste TAGGA och ha en skrytig gubbe att överföra till det sen!



Klarade ju ut Prophecies Campaign nyss >:-]
Så nu blir det Eye of the North! =]



Jag veeet, ganska "noobigt" spel gämnfört med WoW men vafan, jag orkar inte ägna mitt liv åt ett spel? GW är perfekt som ett litet chill-spel PLUS att GW2 kommer att vara grymt. Allt störande som att man inte kan hoppa, att man bara kan vara människor och att man endast kan möta folk i städer och sen max vara 8 players ute i världen KOMMER ATT FIXAS, och så mycket mer. Typ som WoW fast självklart med unika saker och fortfarande ingen MONTHLY FEE! :-D


// YuppYupp ^^


Kommentarer
Postat av: PONTUUUS

"Typ som WoW"

Du kan aldrig jämnföra GuildWars med WoW, någonsin hahah xD

Det kan inte NÅGOT spel, bara om det är en billig kopia som försöker härma WoW ;)

GuildWars 2 får väl hoppas att bli unikt, och olikt andra mmorpg's ;)

2009-11-10 @ 06:50:03
Postat av: JohnnyBoyaH

Håller inte med dig! :-D



1. Man kan inte jämnföra Guild Wars med WoW, nej. Men Guild Wars 2 med WoW utifrån vad man fått veta ännu, ja. ( bara som en liten jämnförelse )



2. GW2 kan inte bli en billig kopia dock. Dom har egen story, raser, musik och stil. Sen så härmar man ju inte WoW bara för att man kan röra sig fritt och möta spelare över hela världen! :P



3. Spelar ingen roll hur bra något annat MMORPG blir, WoW kommer inte gå att rubba inom den närmaste framtiden, även om ett annat spel verkligen är bättre! xD



hahah nämen asså det kommer inte bli som WoW och TACK OCH LOV för det! Kommer iaf att bli ett grymt MMORPG som jag ska spela sööönder! =]=]=]

2009-11-10 @ 07:59:03
URL: http://purplebananas.blogg.se/
Postat av: PONTUUUS

Ah men det är så jag menar ;)

WoW och GW är ju två helt olika saker i HISTORIA, men GW2 kan ju jämnföras med WoW på TEKNISKA vis ;P

2009-11-10 @ 16:31:36
Postat av: Snuffe

Glöm nicht att meine speile SNUFFE ONLINE kommer utkonkurrera alle andres spel ute på markneden.



Snuff

2009-11-10 @ 16:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0