Fri från Atomer

Fick tillbaks Naturkunskap B provet idag...

BETYG: G

RESULTAT: NÖJD SOM FAN

ÅÅH shit jag har aldrig varit så nöjd över ett G! Men å andra sidan så är jag ganska van det. Men tänk efter! Vem vill veta vad atomer, protoner, neutroner, elektroner, valenselektroner, Waander Wal bildning eller vad det nu heter och metan etan propan butan skitan och crap i röv och saft i sko är!!??? INTE JAG! Så det känns skönt att det är färdigt och klarat för nu återstår bara tre andra kurser inom NKB som är liiite lättare men framför allt mer intressant!

Man har ju plågats med det från 7'an +! Och vet ni vad? Nu är jag FÖR ALL FRAMTID OCH I EN OÄNDLIG EVIGHET FRI FRÅN DETTA ÄMNE!

yay


// YuppYupp ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0