Färdigt! Före och Efter

YeeeH! Då va mitt nya rum i källaren ÄNTLIGEN färdigt! =]=]=]
Blev ju sjyst, så här kommer Före och Efter bilderna som jag nämnde förut:





Och efter en veckas arbete...





Yaaay! Hahah värsta klassiker med att före-bilderna är gråa å suddiga och efter-bilderna varma och skarpa! xD Fast det var faktiskt inte meningen, det bara hände. =P
Just nu så har jag ju ännu inte fått soffan av brorsan men tills dess så har jag två sängar istället, en med funktionen som en soffa. (Y)

Nu blir det nice att hänga med folk här nere framöver ;]

// YuppYupp ^^


Kommentarer
Postat av: Idah

men shiit så himla mysigt :)

Postat av: Anonym

snyggt :P

2009-11-02 @ 20:06:12
Postat av: lina

nice! :D

2009-11-02 @ 20:10:44
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

åhå, vad snyggt det blev!:D

snygga älgar btw!;D

2009-11-02 @ 21:09:04
URL: http://matildaejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0