EXTREME Pingis

YeeeH! Efter att jag och Claes uppfunnit BUTTERFLYBOXING ( i ett tidigt inlägg ) så kommer jag och Pontus med en annan, NY sport! Vi presterar en sport som vi redan utövat ett par gånger på skolan, där den också föddes. En sport som bryter mot ALLA regler och läraren ogillar det! Men det är just därför som det är så revolutionerande!

EXTREME Pingis!!!
Pingisbollen ska hållas i studs hela tiden så om den stannar eller bara rullar = FAIL! Man sammarbetar alltså med varandra och för att lyckas med detta så får man ta till vilka medel som helst! Yupp så det är "överlevar-delen", erat mål är att göra olika combos och smasha sönder saker i rummet med pingisbollen!
Bokstavligt talat...



HAAAAHAAHAH jag dog!
Pontus skulle köra en "I'M NOT FAT" smash och krashade in i elementet... och som dom flesta av er vet så ÄLSKAR jag då saker pajar så det här var dagens höjdare!


EXTREME Pingis borde definitivt bli en riktig sport i framtiden, tänk dig att få slå sönder vad som helst med pingisbollen i ett rum fyllt med möbler! :O


Kommentarer
Postat av: lina

HAHAHHAAHHA

2009-11-21 @ 00:15:48
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0