Yeh!

  • Idag känner jag för att fatta mig i Punktform

  • Igår fick vi sommarlov  :-D :-D :-D :-D :-D :-D

  • Det firades [ Så klart ] med ett dopp i skatan med Claes, Pontus å Micke i (-6) gradigt havsvatten O.o' xD :-D

  • Idag åt jag min 100'000 Lila Banan!!! EPIC

  • Funderar på att göra ett eget litet Youtube account... :O

  • Funderar på att ta mig ännu´en lila banan... :P

  • Pontus! När ska vi dra igång Malvin.Blogg.Se!? :P

  • Claes har ett stift i sin kind.. xD

  • Mitt extremt viktiga meddelande till MickeMSN gick just inte att leverera!!! >:-[

     Bilden Fuckadess -.-
  • "I stand for the light!" -.-

  • Nu är snart det här blogginlägget...

  • SLUT

Kommentarer
Postat av: pontee

Hahaha

2009-06-11 @ 17:25:09
URL: http://irori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0