Välkommen till Purple Bananas Episka Blogg!

Tjaaa ^^


Du sitter just nu och läser en ny blogg som kommer att bjuda på mycket!


Yo seeh! :P

Speciellt lila bananer!


Saker du behöver veta om den här bloggen:


- Lila bananer är livet   :D


- Här kan förekomma extrem Randomness   O.o'


- Smileys av alla slag trivs på den här bloggen   :P


- Här kommer troligen dom två språken Svenska och Engelska att blandas vilt xD
     [ Men jag ska try'a to keep borta från that ]


- Paint FTW   B-]


och


- Ekorren gillar kaktusen!

_______________________


Ja det var pretty much allt.
Men nu så ska jag avsluta det första blogginlägget här för
att fixa litte grejer med min splitter nya, rykande färska HP laptop! ;)




EPIC! <3




Oj där kom visst jag upp O.o'

Sen om det blir något av den här bloggen så får jag väll skaffa lite nice design påren också! Men men... det är ju snart sommarlov och då kommer man att ha så mycket tid på sig att träden nästan faller över gamla igelkottar! Stackars dom! :'(
Och det ska bli en massa skoj med  ==> Youtube.com/Malvinstudios <== också! EPIC! ^^
Men men...


...det var allt för 1'a inlägget!


TJING ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0