O.o'

Idag hände det inte så mycket... förutom när jag var påväg hem och fick bevittna något privat mellan två igelkottar... precis dom hade IGELSEX! DOGGYSTYLE också Hahahaha!!! x'D

Och det fula var att dom gjorde det just vid sidan om gångvägen! BAHAHA!! Så då när man gick förbi så pausade dom tvärt och stirrade vettskrämt på mig.. och då bröt skrattet ut. Sen så verkade dom ha nån slags gräns på hur nära någon får stå och titta på deras parning HAHAH! När jag gick ungefär 5 meter bort så började dom igen, jag stannade, backade några steg och FREEZE!!! ... ... ... Ett steg fram och så var dom igån igen. xD 
Haha men dom orkade iaf att pallra sig till sidan om vägen. :P

Damn att man aldrig har med sig mobilen vid just såna tillfällen! DAMN!!!



Det såg iaf ut något i stil med den här bilden... fast tro mig! "Mina" igelkottar hade mycket mer inlevelse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0