Idag så...

...slavarbetade man hemma och hade tråkigt... men sen på eftermiddag så blev det att sticka till Ponte me Micke å Ante för att tjecka in hans nya spel: Soul Callibour 4 (Hoppas de stavas så) och äga alla litte i Smash. Och sen så kom SUPER Johannes över för att få lite däng av allihop, både i spelen och real. xP

Yupp yupp.. sen så undrar jag om det blir något av det här:

SUPER JOHANNES

"OMG DU SER JU UT SOM LINK" är det inte första gången jag hör... -.- xP
Fast jag är ändå sugen, men först så måste vi ju filma Dinohunter och kanske Vargen! =]

Kommentarer
Postat av: TAHA!

SuperJohannes liknar en fet KUK tkr jag!:O

2009-06-30 @ 08:30:23
Postat av: JOhn

Håller med! Men det svarar inte på frågan om vi ska göra Zelda parodin? :O

2009-06-30 @ 12:18:14
Postat av: Anonym

xD men har ni kul?>> jag ägerjU!?

2009-07-04 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0