Go Sverige!

Jaha då sitter man här klockan 02:53 på natten efter att ha spenderat Sveriges Nationaldag [ Go Sverige! :D ] hos Ponte med han, Micke och Aliiiceeeee! xD

Vi + Alice fläsk + en Webbkamera = HAHAHAH!
xD
Man fick sig många goda skratt där vi satt en hel kväll och Webb'ade med en viss "aanjelica"... OCH om du läser det här Anjelica så skulle jag villa veta hur FAN du fick tag på en dator där nere i stenåldern!?  Heheh :P
Så roligt man kan ha... :]

Sen så la vi ju upp en och annan video på Youtube också!

http://www.youtube.com/watch?v=lNnkk12g3oY&feature=channel_page

Jag var bara lite uttråkad vid min Webbkamera... heheh xD
Älskar min nya dator! Den ska skänka mig så mycket lycka att myror i Afrikas djupa djungel kommer att fira! <3

http://www.youtube.com/watch?v=DmdPiRfwjUs&feature=channel

Hahah WTF! xDDD


Aja, men nu blire att lägga sig snart.. och shit va ljust de e på natten nu förtiden! :O Klockan är nu 03:00 och det är nästan som mitt på ljusa dan där ute! xP Kolla själv:

LightO! :O

Nu så är ju den här Webbkameran bara skarp på nära håll men titta på himlen xD

Dags att skaffa sig lite sömn nu som sagt! :P
Cya's ^^'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0