Ett litet morgoninlägg

Precis.

Jag vaknade idag 12:00 som vanligt... heheh! xP
Och slår man på TV'en, radion ellr datorn så kunde man inte undkomma att höra den "stora" nyheten!

R.I.P. Michael Jackson

Och jag bestämde mig för att inte lägga in en bild på honnom eftersom att han på mer än hälften av dom ser ut som en undead... ellr så finns det bara bilder där folk Photoshoppat bort hans näsa... om man inte går måånga år tillbaks förståss. xP

Men iaf, the King of Pop blev 50 år.


Heheheheh!
Jahopp, idag äre 30 grader varmt då man vaknar! Och ändå verkar det inte bli bad idag heller >.< !
Eller vi får se... om Claes å kanske Micke ändå är sugen eftersom att Ponte ska va me Sofield! ^^
Ska höra merom.

Sen så vill jag lägga ut ett alldelles speciellt meddelande till Wario...!!!

YOU COCKSUCKER MUDDA FUCKA ASS HOLE SATAN'S CHILD ANUS DICK DUDE!

Och som en avslutning så har jag ändrat tema på bloggen IGEN... till standart xD

Fråga inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0