Yayz

DU kanske trodde att min blogg dött? DU kanske trodde att allt var över? DU kanske trodde att detta var slutet... DU hade FEL! MWAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!

OKey då har man varit oaktiv [ Ellr hur man nu säger ] på bloggen typ hur länge som helst. Men det är så typiskt med bloggar att man skiter i att skriva nåt inlägg en dag... sen nästa dag så har man inte tid... och tillslut så slutar man i stort sett att blogga för att man har samlat på sig en massa jobb! O.o'

Aja men nu så har jag tagit mig i kragen för att försöka återuppliva det här placet lite...
Så vad har hänt då?´ I kort så har följande hänt...

Jag har... hmm, hur ska jag uttrycka mig på bästa möjliga sett så att hela sanningen kommer fram... jag har helt och hållet totalt sönder-ägt / PWNAT Claes, Ponte å Micke i SMAAASH!!! MUAHAHAHHAAHAHAHAHAH!!!

________________________________________
 ________________________________________



 

Sen så hare ju varit Midsommar! <3

Som jag brukar utnämna till årets bästa 2/3 dagar under året. ^^ För då gör vi alltid som vanligt, sticker till stugan i Vallen för att bosätta oss där tillsamans med släkt från alla håll och hörn! [ Mest från Stockholm då ]
Sen så sitter vi där bland alla MYGGEN och snackar med alla personer som man bara får möta 2/3 dagar om året [ vissa bara 2/3 dagar var annat år till och med ]. Näh men vi hittar alltid på något annat såklart, som att bada på hällan, dra upp fiskar att ära sen, fotboll, brännboll, den årliga dragkampen mellan dom vuxna och "barnen" som blev oavgjord i år! xD
Och en del drickande blev det väll också för dom flesta.. O.o' ..som tur ät inte för mig och några andra iaf! :P



Ovan ser ni Tjoller! <3 <3 <3
Det är Salkert's hund från Stockholm som är helt UNDERBART söt! Och HYPERAKTIV! xD
OBS: Det är RARE att få en bild av henne utan något föremål i sin mun! xD
Hon kan omöjligt låta bli en enda pinne eller boll som går att bita sönder och ger sig ALDRIG. För att beskriva hennes besatthet över bollar och pinnar som alla ska kasta åt henne hela tiden så kan jag säga att hon tex. nästan drunknat flera gånger när någon slängt ut en pinne i vattnet som sjunkit, och där simmar hon omkring förtvivlad för att hon inte hittar den och ger sig aldrig. Man måste nästan simma ut och ta in henne.
Älskar dig Tjoller =] 

Nedan så har vi verkligen en RARE bild kan jag säga dig!



Haha! En trollslända bestämde sig för att sätta sig på Janne Salkert's näsa. xD
Tur att man hade sin mobil med sig som har 5.0 MEGAPIXEL hehe :-] Fast lite Suddig blev den men det var ju i all hast som mobilen slängdes upp! Annars så kan bilderna bli så här EPIC:

EPIC
// Min nuvarande bakgrund till datorn :P //

Ja det var Midsommaren 2009!
________________________________________
________________________________________

I förrgår så filmade vi lite på Dan's Crypt som jag just fick veta i ett SMS av Pontus att det blir att filma HARDCORE på det idag också! Yayz! Och bla bla bla... vi upptäckte också VÄRLDENS BÄSTA SPEL i förrgår!!!
PLAYSTATION HOME!!! Tusen gånger bättre än WoW... HAHAHAH Jag dööör!
Och du Ante... jag vet att du är sugen på EyePet! BAHAHAHAH!!!

Okey!

Med det så avslutar jag typ det längsta inlägget jag skrivit!
Iaf på den här bloggen.. ÄN så länge. ;]

Syyynes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0