De Si Gn

USH vad jag hatar alla NOOB-designer som redan finns färdiga här på bloggen! AGH!!! Dom suger bäverballe. Nu bytte jag iaf till nån fucking trädbakgrund... O.o' Fast färgerna e iaf härligare på den så det får duga tills ellr om man gör sig en helt egen...

I övrigt så hare int hänt så mycket specci idag, men imorrn! Du blire Smash-Kväll hos mig troja me typ hela gänget: Claes/Pontus/Micke/Jag. :-D

[ NOTERA: Den smilen ==> :D <== MÅSTE skrivas med en näsa! Annars får man en brinnande ödla upp i den rektala öppningen serru ]


Fast det är ju inte ens kul för man vet ju vem som vinner hela tiden... MWAHAHAH!!!


Kommentarer
Postat av: pontee

Du vet att jag krossar ditt lilla bäveranus med så gott som KIRBY eller PIKACHU!!

2009-06-12 @ 09:12:24
URL: http://irori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0