Chill ^^

idag s¨blev det äntligen Vitbergsbadning me Ponte, Micke, Ante å Claes i det somriga vädret! :D
Och man får ju inte bryta traditionen så det blev att käka påå MAX efteråt, fast där så bröts The Fellowship
of Malvinstudios 
då Frodo och Sam stack till Mordor.

Frodo = Claes ( Du är ju lika vek som han serru )
Sam = Jag ( Bara för att följa storylinen eftersom att det blev jag och Claes efter badet )
Gimli = Micke ( Ni båda är... tja... korta! )
Aragorn = Pontus ( Ni är ju identiska... eller? )
Arwen = Sofield ( ...Nog för att hon inte hade något att göra med den här dagen men... )
Ante = Gandalf the Ollaren ( Precis som namnet säger )
Mordor = Claes hus ( Inget illa menat Claes )

och

Legolas = ... uhm ... Jag? ( Ja ingen är ju lika skrytig som mig och hur mycket lättare skulle det inte ha varit om Legolas följt med Frodo för i stället Sam i filmen!? )

Precis, och jag å Claes spenderade kvällen åt något MYCKET episkt!
Claes laddade nämligen ner och började att spela The Legend of Zelda: Majoras Mask idag och varvade också The Legend of Zelda: Ocarina of Time för första gången bland annat!

- EPIC -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0