YuppYupp ^^

OyeH! Från och med idag så har jag bestämt mig för att göra som många andra och avsluta varje inlägg här på bloggen med nåt speciellt ord, och vad är inte bättre än:
"YuppYupp ^^"
Jag gillar det.. det är som om det ordet binder samman
allt man skrivit och säger: precis, så är det!

Sen så har jag lärt mig ännu en underbart härlig låt på piano från ett spel som jag aldrig testat men jag föll får låtarna direkt! Crash Bandicoot heter spelet/spelen och det är lite roligt att alla omkring mig helt plötsligt började att snacka om det här spelet på samma gång, men jag vet dessvärre inte om namnet på låten jag lärt mig. Det visade sig att det var lika svårt att lära sig låten som att hitta dess namn! xD

Jag börjar också att tröttna lite på den här otroligt lama designen på bloggen! USH!!! Så det börjar nog bli dags att piffa upp den lite, vilket jag inte är något vidare bra på men reklamen är iaf väldigt passande!

BananReklam
...och hemsidan var fan nice!
*Dregel*

// YuppYupp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0