WoaH!

Idag så vaknade jag upp andfådd och alldelles uppjagad efter troligen den mest känslosamma dröm jag nånsin haft... O.O Shit asså!

Jag orkar inte berätta hela drömmen för det orkar nog inte ni läsa eller men det var som värsta filmen.
I en VÄLDIGT kort version av drömmen så hände det här:


Det var typ medeltid och magi var en vanlig varda för oss alla. Sen så höll vår jord på att gå under på grund av dom här svarta vålnaderna [ väldigt lik dom i Sagan om Ringen ] som dödade oss alla en för en brutalt!
Sen så var jag, min familj, och en massa kompisar med i drömmen. Bland annat du Pontus, Sofield och några fler som hade mindre betydelse... xD

Men iaf mot slutet då vår stad skulle bli attackerad så kunde man välja mellan att slåss mot dom eller gömma sig och vänta i nån slags grotta högre upp i vår stad. Men vi valde att slåss för att annars så var det som att vänta på vår egen undergång.

Sen så hade vi ju ingen chans mot dom så jag såg hela min familj slitas i bitar [ vålnaderna dödade folk så ] medans jag å Ponte sprang för att gömma oss i ett litet hus längre bort. Sen så hände det en massa ointressant medans vår stad blev slaktad för varje minut som gick. Men jag hoppar till slutet för annats så blir det här så llångt som det redan nästan är!

I slutet iaf så befinner jag mig iaf med nån person [ oklart vem ] i det sista rummet som inte tagits över av vålnaderna. Där är vi får att nån gud sa åt oss att vi kunde spola tillbaks tiden därifrån med hjälp av en bok för att sedan ändra allt som hänt! Och i sista sekund så lyckades vi komma tillbaks enda till 2007... fast kompisen jag hade med mig dog på köpet! O.O'

Sen resten av drömmen så försöker jag att ändra ödet men lyckas inte och i den allra sista "scenen" så befinner jag mig med Pontus den här gången i samma rum för att försöka om allt igen... men vålnaderna upptäckte oss så Pontus offrade sig och lät dom slita sönder honom medans jag letade i boken... NOOOOO!!! LOL xD

THE END?

Får då väcktes man av farsan -.-

Men jag tycker att detta låter som en rätt så bra film... nog för att den var mycket längre och inte lika fjantig som det blir när man berättar det, tänk på att jag i drömmen trodde att det var riktigt! D:
Har fan tänkt på den hela dan. xP

Hahah yuppyupp, men det är kul med en liiite annorlunda dröm mot för mina EPIC RANDOMNESS drömmar som jag normalt alltid har! ^^

I övrigt så har nu en musikvideo me mig å Pontus [ som gjordes delvis i ösregn igår ] nu kommit ut på Youtuuube! =D
Den blev EPIC.

http://www.youtube.com/watch?v=MWX2wp-wzx8

Synes ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0