Delicatoboll

Kvällen till den 29 Juli kan bäst beskrivas med bilderna som bollats mellan Aanjelica till John och Claes!

ARGH

Skull

VAH

PIZZA

???

HAHHAH! Snyggt där Anjelica, du fick nästan med allt som jag behöver i mitt liv... förutom att pianot som sagt är helt fuckat! För lite noter och helt fel-placerade! HAHAh! xD
3 svarta - 2 svarta - 3 svarta - 2 svarta o.s.v. Skare va! >:-]

HAHAH

*Min och Claes kväll i kort*
HAHAH! Här så ser man ju klart och tydligt vem som har bättre rit-skillz!
 ==> JohnyBoyaH <==
Claes tycker dock att han har formen som en Delicatoboll... -.-

Anji's kväll
*Anji's kväll i kort*
AHHAHAAHAHAHAHA
Jag diggar din arm på den där bilden men vart tar muspekarens sladd vägen? :O

YaH

Precis...

You SeeH! ^^
BIG mac

// YuppYupp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0