John Weasly O.o

Idag så känner jag mig hyper... vet dock inte varför! MWAHAHAHAHAHAH!!!

OyeH, men igår så blev det filmning i Ursviken med Pontus och Micke! Så vad hittade vi på den här gången då... heheh... ja det nämner jag inte ännu! För man vet ju aldrig vilka som är här och läser! Men det är iaf nånting otroligt nyskapande och.. ovanligt för oss i Malvinstudios! Håll era ögon öppna!

Äh! Ni får en sneak-peak redan nu! Även fast själva bilden har blivit "redigerad" av en viss PANTHOUSE så att den har absolut ingenting att göra med filmen som skall komma snart!

...

John Weasly

Asså! HAHAHAH!!! WTF!!
Mina ögon ser helt FUCKADE ut fast det är bara för att jag snabbt svingade mitt huvud bakåt! =P
OKEY!
Inga fler kommentarer om den bilden...

_________________________________

OKey!
För övrigt så sticker jag troligen till Pontus senare idag också!

Så förutom att jag liknar Ron Weasly och sticker till Ursviken sen så har något annat otroligt hänt också! :O
Jag har fått min första FAN-ART!

Hahaahh

HAH!
Ägd Anjelica Palmer-viskar-TÉ!

// YuppYupp ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0