NY Blogg Design!

Äntligen! Efter drygt två månader ungefär så orkade jag äntligen skrapa ihop en mer personlig och extremt lila design [ så klart ] på den här episka *host* bloggen! *Host* 
Och som det syns så står jag fortfarande vid mitt ord från första blogg-inlägget: "PAINT FTW!!! <3"


 

Nu känns det lite roligare att skriva på den här bloggen i alla fall, så hoppas att det blir roligare att läsa den också! =]

BloGG Design

Och om ni undrar varför jag la upp en bild på Headern så är det ifall jag skulle ändra designen igen nån gång i framtiden, vilket skulle betyda att just det här inlägget skulle vara ganska meningslöst då. =P

OyeH!
För övrigt så har jag lärt mig Miss Li's "Oh Boy" på piano för att den är så sjukt skön! Märkte också att det inte fanns nån "piano tutorial" på Youtube för den! :O Så jag lärde mig den för örat... och kanske borde jag lägga upp en tutorial på mitt Acc för att skaffa litte views? =P
För ni som ännu inte visste så är det här mitt Youtube Acc:
http://www.youtube.com/user/JohnyboyaH !

Kommentera gärna designen så blir jag glad =]

// YuppYupp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0