Festivaaal

Ja idag så for jag, Ponte, Micke, Ante å Jonte till stan på festivalen bara för att gå runt i oändliga cirklar och tveka på allt! Men Micke bjöd på några SUPERkuponger så man fick äta gratis på Tattong ellr hur det nu stavas. ^^

I övrigt så fick ante aids och heavy boobs...
Och jag var väll den enda skillad nog att vinna något...

MIN ÄLSKADE THE EPIC HAMMER OF SOFT WATER LIGHT!!! Snyggt namn vah? >:-]



Det är så kul att slå Andreas med den! <3



I LOVE YOU EPIC HAMMER OF SOFT WATER LIGHT!!! <333



HAHAHAH LOL

Idag så redigerade jag också färdigt alla små snuttar som vi Webcam filmade då vi spelade BRAWL... Heheh!

Men vi syns! =]

Kommentarer
Postat av: PONTHUS

HAHAHAHAHAH SIIISTA BILDEN SKA SÅ HAMNA PÅ www.IRORI.blogg.se hahaha!!!

2009-07-04 @ 09:22:58
Postat av: Zosso

hahaha xD

2009-07-04 @ 13:40:32
Postat av: JOhn

Hahaha EPIC <3

2009-07-04 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0