Ny Istid O.o*

SHiiiiiiit!!! Okey, några dagar före jul så skrev jag ju  ett inlägg om att det kom mycke snö på en dag... det är nu den 27 December och det har i stort sätt snöat NON-STOP sedan dess! HOLY CRAP! Plogbilen har inte ens kommit än så bara på vägarna så är det en halvmeters snö, och på folks gårdar nästan två meter!




Det är så tjockt med snöfall att bilden blir oklar... kan också slänga upp ett kort från Ursviken just nu bara för att Pontus skickade:



Min destination! -.-
Fick just veta att jag INTE kan få skjuts till stan för att det är ju inte plogat nånting här... så det ser ut som att jag tvingas FJÄLLVANDRA mig till busstationen! ACTION! O.o*


Kommentarer
Postat av: linda

det är fan sjukt hur jävla mkt det har snöat :S

fast som har plogat här :)

2009-12-27 @ 14:01:03
URL: http://lindaweesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0