Jullov!

Shiiiiiiit vad kallt det är ute! (-16) och blåsigt! Men det gör inget för nu är det JULLOV! Gymnasiet årskurs 2, termin 1 = avklarad!

Ser typ helt okey ut i mina betyg plus att jag har 0% frånvaro under hela den här terminen! Hahah det är ju ofattbart. Jag har alltså inte missat EN ENDA SEKUND av NÅGON lektion? *HOST* Okey, det har jag men på ett eller annat sätt så har jag kommit undan med det. Och tänk att jag inte ens har varit sjukskriven!

Sen så har det ju blivit en hel del godis hos Doris... så jag och Pontus har nu lovat att vi inte får köpa en enda godis/fika där under hela nästa termin. I såna fall så måste vi ta ett straff som bestäms av våra youtube subscribers.

Fick också spela på pianot i Anderstorpsskolans Aoula idag.. med några dansande spartans.. riktigt nice!



^-^


Kommentarer
Postat av: lina

svarta flygeln ? =D

2009-12-17 @ 17:03:26
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: JohnnyBoyaH

Aa den <3 :D!

2009-12-17 @ 17:59:24
URL: http://purplebananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0