Julafton 2009

Då var Julafton 2009 över, den spenderades med släkten på Granvägen! =]



Det här var det jag fick och allt jag önskade mig var New Super Mario Bros Wii. Sen så fick jag ju också en brun tjocktröja, ett USB-minne, 500kr, lotter [vann 20kr] och ett överkast till säng/soffan som jag har här nere. Riktigt nöjd! ^-^ Åh just de! På ett av paketen så stod de: "Från John och Robert till Robert och John". Hahah vi bestämde oss för att köpa samma paket till varandra, två radiostyrda transformers som kan flyga och kriga med laser... HAHAH! Bara för för att skratta, lillkusinen blev typ avundsjuk. xD
Har dock inte testat dom ännu, men nu blir det att testa Mario! ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0