AVATAR - 18 Dec 09

Yupp, idag så blev det att se den nya filmen AVATAR på bio med Pontus, Jonte å Lina. Hade inga större förväntaningar för att nyheten om filmen kom som från ingenstans och det lät lite fult med blåa aliens som  springer omkring med pilbåge... jag kunde inte ha haft mer fel! AVATAR var SJUKT JÄVLA  bra. Synd bara att det satt några gubbar till höger om oss och avbröt mina tankar som var helt inne i filmen hela tiden genom att skratta högt åt torra skämt i filmen! GAH!!! Men det är definitivt min nya favorit film, och troligen den bästa jag hittils sett i mitt liv! JA så bra var den! Så jag måste nog skriva en slags recension om AVATAR senare, som jag gjorde med 2012. Episkt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0