Schh!

YeeeHH!
Igår vart det Ursviken meeeeed:

Pontus! Claes! Lina! Frida! Lisa! Kevin! och! Aliiice! =D

Och nu så kommer ett TYP långt inlägg för att normalt så orkar ja inge mer än att slänga upp en bild med 3 meningar men nu har jag inget bättre för mig!

Men vi såååååg:

Hahhaa

Hahah just de:
WATCHMEN!!!

.......

Vad trodde du da!? >.>
Men filmen var enligt mig ganska långdragen och jag kunde inte hitta nån fucking röd tråd i skiten! Så större delen av filmen spenderade vi eller snarare jag Frida och Lisa åt att skratta sönder åt en massa helt random saker i filmen.. ööh HAHAAH! (Y)
Pontus somnade iaf medans Lina blev Schh'ad hela tiden och Claes gång på gång upprepade sin kärlek till filmen! x'D

Sen så blevre en massa Youtube såklart.. eller snarare Youtube Poop! Det är vad jag kallar konst de!
Så så
[ Epic "så" combo! ] såg vår kväll ut blandat med en massa SCHH!!! ^^

"Duuuuudee!"

// YuppYupp ^^


Kommentarer
Postat av: lina

JAG HATAR SCHH!!!!!!! GAAA H

2009-08-30 @ 21:03:07
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0