DINOKILLER

Ikväll så filmades vårt masterpiece på kanske runt 20+ min lång räckvid färdigt!
 
- DINOKILLER -

De va nice me mycke folk som joinade och nu orkar jag inte skriva nå mer bla bla... MOROT

Bilder får ersätta min lathet efter att ha jagats av dinosaurier i ganska exakt 7 månader och tre dagar.

Key...

VA/FY-FAN!!(?)
För ni som inte var närvarande, kan ni gissa vad de e för nåt som Claes äter/tuggar 100'000x gånger?

1. Fisk med Potatis och Sås!
2. Gröt [ Yupp, bara simpel gröt ]
eller...
3. Pyttipanna med MASSOR av vit Sås.

Gissa i kommentar-skitet längst ner så kan du vinna en... teckning av mig... O.O

FyFan

Och sen mitt under mitt utbrott mot en litet träd så dyker den här äckliga jäveln upp!

O.o ...

Asså va äre här för skit, trodde jag bodde i sverige!
Nämen det är väll inget nytt men ändå... DIE!!!

YaYz

Sen på vägen hem så mötte jag fan Sonic!
Kolla bara hur han rusade omkring och spammade sin B-attack!



Och nu under skrivandet av det här inlägget så laggade texten fast på KURSIV! WTF!?
Går inte att ändra på nått sätt så jag för leva mere, gonatt.
ARGH!!!

// YuppYupp ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tro de va pytipana.

2009-08-05 @ 11:05:04
Postat av: John

Du min namnlöse vän hade fel. Hehheh =P

2009-08-05 @ 13:03:31
URL: http://purplebananas.blogg.se/
Postat av: Johannes!

2009-08-10 @ 16:03:26
Postat av: JOHANNES!

fisk med Potatis och sås!

2009-08-10 @ 16:04:04
URL: http://stuzzicadenti.blogg.se/
Postat av: JohnH

HAHA

Näh var det inte Super JOhannez!



OCH ditt andra svar var.. RÄTT!

Fast är inte det fusk med två gissningar... heheh!" :P

2009-08-12 @ 00:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0