(Y)

Idag blev det att hänga med familjen och några från släkten för att sola, bada och käka på bure hela dan, vilket som inte händer allt för ofta så de e grejer de. (Y)
[ Btw, tack PluTTeN för att du fått mig att börja spamma en massa (Y) -.- ]


Gött

Sen så slänger jag nu upp en bild på.. öh ja, titta bara:

???

Jag skulle bli väldigt glad om någon kunde tala om för mig vad det här är för grej! Jag blir galen på att den bara ligger där och vill användas men ingen jävel vet HUR eller VAD den ska användas till! AAARRGHH!!!

// YuppYupp ^^


Kommentarer
Postat av: Pontus!

the Evil Beast of AAARGH!!!

2009-08-11 @ 09:30:08
Postat av: John

ARGH! =D

2009-08-12 @ 00:16:03
Postat av: Anonym

hehe det är en apelsinskalare

2009-09-05 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0