MM Nostalgi

Just precis!
Igår blev det kväll hos Claes med hans rykande färska Zelda: Majoras Mask = Episk Nostalgi.

Här är några random bilder som togs igår från in-game av detta underbara spel som jag skulle riskera mitt liv för:

Epic

Näst bästa spel någonsin HAH

MM

Den här sista bilden är från ett ställe som jag aldrig varit på förut trots att jag varvat skiten flera gånger om! :O
Det visade sig att man fick en mask som man ändå får senare på ett annat sett... och sen så snackade han om en massa intressanta saker som kan ha med den djupare storylinen mellan spelen att göra...

Jag VET!
Jag är värsta Zelda-fanatikern/nörden!
Men de e grejer de! =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0