Meow

Igår så vart de Ursviken, bad och käk hos Pontes moster! =D
Och då så stötte man på den HÄR!

meow

Förlåt om jag just kallade dig för "den", Fatzo/Samsung/Samsong <== Trojare va! :P

meow

han är iaf INTE liten som ni ser O.o

meoW

HAHAH :D
Sen så har jag blivit väldigt dugen på att starta om från början i det här spelet och varva om det igen! :O

Takkuri'

ASSÅ SHIT> MINNEN <3

Började just tänka på en helt random grej när jag ser dialogen på den där bilden...
När man ska ha både ett frågetecken och ett utropstecken i slutet av en mening, ska man inte ha utropsteckent först (!?)
Så har då alltid jag gjort för att det ser bättre ut! :O
Fast Nintendo kan ju trots allt inte ha fel.. *HOST * HOOOST*
Men hur skriver ni det egentligen? :O

Yepp, annat än det så har jag inte så mycket att skriva idag 
medans sommarlovet rullar på mot sitt slut...

Förutom att jag lärt mig en ny låt på piano igen:
http://www.youtube.com/watch?v=gSBQxJG22zo
Så jädra skön!

// YuppYupp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0