Epic Shewt

Fatta ni att jag åt moroten!? VAAAH!?

Asså sorry om jag är lite hyper men...

Idag så vare första skoldagen då som sagt och de va nice att möta Sofiiieeld och SaiSai igen! YeeeH!! Sen så fick man veta en massa crap och att jag och Pontus inte har nån matte! :O Över huvudtaget!!! :O:O:O WTF!? Aja men vi ska nog välja till det som stöd-shit-crap! Visst Pontus!? <.<
Eftersom att om man redan suger på det och sen så räknar man det inte under ett helt år så blir man nog rätt så dum i huvet tror jag! Så det fixar sig! ;]

YeeeH!
Men nu till anledningen för att jag är så hyper! Och skriver utropstecken i varje mening!!!
Om ni inte vet vad GW eller GW2 är förkortningen på för spel så intresserar nog inte detta er men...

Epic

*Episk utzoomning på mitt face*
OH - MY - HOLY - FUCKING - GOOOOOOOD!!!!!!!

Epic x10

Charr's! AAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!

Epic x100'000

Min framtida ras i GW2!
Ååh fatta epic, me want it NOW!!!

_______________________________________________

NÖRD-NIVÅ:

Lågt - Spela mer din n00b

Mellan - Du har ett fullt normalt liv! Ta vara på de

Högt - De e bra de

==> EXTREMT HÖGT - SKAFFA ETT LIV MOTHA FUCKAH
<==
____________________________________________________________

Hahhah nääämen xD

// YuppYupp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0