6 år

Precis!
Igår så "fyllde" Uno 6 år! Fast inte riktigt eftersom att det var hans namnsdag igår den 14 Augusti och det är dagen då jag skaffade honom för sex år sedan.

UNO

Hans ålder är okänd eftersom att hans förra ägare va noobs! xD 
Men han är iaf minst 6 år + 2 år  [ kanske mer ] så jag skulle tippa att han ligger på 9-10 år i ålder! Vilket är ganska gammalt för en liten majsorm! Dom kan leva upp till 12-15 år så det betyder att han börjar bli ganska så gammal nu, runt 70 räknat i människo år kanske! :'(

Tänk så mycket vi gått igenom tillsammans... sen första dagen då han högg mig, till 2 veckor senare då jag för första gången vågade hålla i honom! Och alla gånger jag skrämt livet ur farsan som FORTFARANDE inte vågar nudda honom efter 6 fucking år! xD
Och alla gånger som han försökt fly... och hur han hellre föredrar vita möss framför svarta! Dom får inte vara för övervärmda eller vattniga heller! Öh... yepp...
Och hans favorit karaktär i Mariokart 64!

Mariokart

Donkey Kong!!! Hahah Yeh baby! xD

// YuppYupp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0